KLANTENSERVICE

CONTACT
Telefonisch contact
Wij zijn voor de bestellingen vanuit de webshop alleen bereikbaar via whatsapp +31636093260 of per mail: info@bootyband.nl
Vergeet je ordernummer niet mee te sturen.
Contact Whatsapp
Liever whatsappen met ons? Dat kan!
0636093260, binnen 3 uur nemen wij contact met je op!
Contact Groothandel
Groothandel is telefonisch bereikbaar van Maandag-Vrijdag 09:00-17:00
085-0606133
Weekend gesloten.
VEELGESTELDE VRAGEN:
BESTELLEN & LEVERING
Mijn bestelling is nog niet geleverd, wanneer kan ik deze verwachten?
Indien je bestelling na 3 werkdagen nog niet is geleverd, en de track & trace gegevens geven geen informatie, neem dan contact op met onze klantenservice.
De ontvangen Track en Trace link werkt niet, waar is mijn pakketje?
Indien de ontvangen Track & Trace link niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice. Let wel op dat de Track & Trace link pas de volgende ochtend nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen, actief is.
Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Indien je op maandag t/m vrijdag voor 15:00 uur uur een bestelling plaatst, zal je bestelling dezelfde dag nog worden verzonden en meegegeven aan PostNL. Je kan je bestelling dan de volgende dag verwachten. Indien je in het weekend besteld ontvang je de bestelling op de volgende werkdag.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €2,95 en vanaf €40,- is de levering gratis.
Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen, wat moet ik doen?
Als je je bestelling beschadigd hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@bootyband.nl of via het contactformulier op deze pagina. Vermeld duidelijk je ordernummer en stuur foto's mee van je de beschadigingen. Wij lossen het dan spoedig voor u op!
Kan mijn bestelling als cadeau worden ingepakt?
Helaas kunnen wij producten niet als cadeau verpakken. Alle bestellingen worden in een leuke verzendzak, brievenbusdoos of verzenddoos verstuurd. Onze verpakkingen zijn al een cadeau om te ontvangen met daarin onze welbekende peaches🍑
Ik heb een verkeerd adres opgegeven, en nu?
Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice, we proberen het adres dan nog te wijzigen voordat het is verzonden.
Mijn kortingscode werkt niet?
Indien de kortingscode van Bootyband niet meer werkt kan het zijn dat deze verlopen is of niet meer voldoet aan de voorwaarden. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan meteen contact op met onze klantenservice of bestel en wij storten de korting op je rekening.
Kan mijn bestelling op een pick up point worden geleverd?
Helaas is dit niet mogelijk. Je bestelling kan alleen op een huis- of zakelijk adres worden afgeleverd.
PRODUCTEN
Hoe moet ik dit product gebruiken?
Indien je graag wilt weten hoe een product gebruikt dient te worden kun je dit terugvinden bij het product. Indien deze informatie niet beschikbaar is kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Krijgen jullie dit product weer op voorraad?
Indien een product dat je graag wilt hebben niet meer in voorraad is, kun je je inschrijven voor een wachtlijst. Zodra het product weer op voorraad is ontvang je dan automatisch een e-mail. Wij kunnen niet garanderen dat producten weer op voorraad komen.
Waar kan ik de Booty Eguide downloaden?
Helemaal gratis, geen e-mail nodig!
Ik kan dit product niet vinden op de website, kunnen jullie deze bestellen?
Neem contact op met onze klantenservice als je een product mist op onze website, wij gaan dan ons best doen om deze voor je te bestellen!
BETALING
Kan ik achteraf betalen?
Dat kan! Wij werken samen met Afterpay en Klarna. Het minimum bestelbedrag om te betalen met Afterpay is €5, voor Klarna is er geen minimum bestelbedrag.
Ik heb geen factuur ontvangen van Afterpay of Klarna
Het kan soms wat langer duren voordat je de factuur ontvangt van Afterpay of Klarna. Heb je na 1 week nog geen factuur ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
RETOURNEREN
Hoe kan ik een bestelling retour sturen?
Indien je een product wilt retourneren kan je dat het beste doen via je account. Klik op je bestelling en kies voor "Artikelen retourneren". Vul de benodigde gegevens in en je ontvangt van ons verdere instructies per e-mail.
Kan ik mijn bestelling gratis retour sturen?
Kan ik mijn bestelling omruilen?
Dat is helaas niet mogelijk. Je kan een product uiteraard wel retour sturen en een nieuw product bestellen.